עזרה בהרכבה
בדרך ככל תהליך ההכבה אינו גורם לשום בעיות עיקריות וניתן לראות סרטונים אשר מראים את תהליך ההרכבה
אם אתם מבינים את הוראות ההרכבה, אבל באופן טבעי זה אפשרי, כי משהו משתבש בתהליך אם זה יקרה, יש להמשיך באופן שיטתי כך:
פרק את השולחן לפי הוראות ההרכבה.
בדוק כי כל החלקים נמצאים שם על ידי זיהוי כל חלק יחיד על פי הוראת ההרכבה.
עקוב אחרי ההוראות - נקודה אחר נקודה.
אם בכל זאת משהו משתבש, נא להתקשר לתמיכה.
אנו ננסה לעזור לך להרכיב בצורה הכי טובה שיש.
הוראות ההרכבה שלנו מבוססות על לקוחות שענו במשוב.
איכות הסביבה
בהתבסס על מודעות חזקה שלנו על הסביבה אנו בחברה תמיד שואפים לכך שהמוצרים שלנו יעמדו בכל הדרישות והתקנים המחמירים
.החברות שאנו מייצגים מאושרות על ידי מכוני התקנים המובילים בעולם, כולל מכון התקנים הישראלי במידת הצורך.
שירות ואחריות
שרות ואחריות
מדיניות החזרה/החלפה
חברת ניגי פתרונות הרמה תהיה לשירותכם בכל מקרה של שאלות, בעיות או צרכים מכל סוג שהוא.
מכירות אביזרים לשולחנות מתכווננים, בוכנות חשמליות, מעליות למסכים.
כל השולחנות מגיעים מושלמים ובמידות הכתובות לפי הוראות היצרן
כחברה המתמחה בייצור ועיבוד שבבי אנו יכולים להתאים את השולחנות לפי דרישת הלקוח ובמגבלות המוצר,
ניתן לקבל ייעוץ ע"י אנשי מקצוע בחברתנו.
אתם מוזמנים לשלוח דואר אלקטרוני : niggi@npt.co.il
או להתקשר אלינו ל- 03-9247811 פקס - 03-9247816
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 8:00 - 16:00
אחריות
-
למוצרים שנה אחריות במפעלינו, אחריות ללקוח לפירוק והרכבה ע"י המשווק בלבד ולא באחריות ניגי.
-
האחריות תקפה מיום שרכשת את המוצר, אין אנו אחראים על התקנה של מוצר ע"י משווק.
-
ניתן להחליף מוצר במוצר אחר, בצירוף חשבונית תוך 14 יום בלבד מיום הרכישה, החלפת המוצרים תתאפשר רק כאשר המוצר לא נפגם, האריזה לא נפתחה ושלא נעשה בהם כל שימוש.
-
החלפת המוצר תבוצע בהתאם לסכום ששולם בפועל עבור אותו מוצר.
-
האחריות אינה תקפה במקרה של נזק הנגרם כתוצאה משימוש לקוי של הלקוח כגון הרכבה לקויה לא לפי הוראות היצרן או שימוש במשקלים מעל המותר.
-
ביטול עסקה והחזר כספי יבוצע עפ"י תקנות הגנת הצרכן(ביטול עסקה), תשע"א- 2010 והוראות כל דין.
-
מדמי ההחזר תנוכה עמלה בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 ש"ח הנמוך מבניהם.
-
לא ניתן להחליף/לבטל עסקה עבור מוצרים שהוזמנו ויוצרו במיוחד מחו"ל או מהארץ והורכבו עפ"י דרישת הלקוח.
-
החזרת מוצר לא תתאפשר אם המוצר הוזמן ספציפית ע"י הלקוח ואינו מוצר מדף.
-
על אף האמור, החברה רשאית להפעיל שיקול דעתה בלבד ולהתיר החלפה/ ביטול עסקה במידה ונמצא כי המוצר תקין לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית, וזאת בכפוף לניכוי עמלה בשיעור של 25% מדמי ההחזר.
-
חברת ניגי טכנולוגיות אינה חברת ייצור מטבחים, כל המוצרים שלנו נמכרים כתוספת למטבח קיים או מיוצר חדש.